Cu bicicleta prin Bucegi


 Pentru iubitorii de bicicleta, iata un traseu foarte fain si usor de parcurs prin Bucegi.

Am urcat cu bicicletele in telecabina de la Busteni pana la Babele iar costul pentru bicicleta este acelasi ca si pentru un copil :)

 Am coborat pe drumul pe care merg si masinile de teren pana la Saua Dichiu.
De la Saua Dichiu ai 2 optiuni:
1. Padina - varianta de traseu mai lunga (este bine, inainte, sa te gandesti daca ai timp sa te si intorci pana se intuneca sau daca vremea iti joaca feste sa fi pregatit de inoptat la Padina sau Bolboci).



2. Sinaia – varianta cea mai scurta de traseu care inseamna doar coborare. In aceasta directie drumul este asfaltat si foarte usor de strabatut.
Pentru primul nostru traseu pe bicicleta am optat pentru varianta 2 deoarece vremea ne-a jucat feste. Dar apoi ne-am rezervat un weekend pentru Padina si am ramas si peste noapte acolo.

Enjoy.

Popular posts from this blog

Rezervatia Comana