Dunarea traversand Belgradul


In vacanta pe care am petrecut-o la Herculane am decis ca 1 zi sa o dedicam Belgradului. De ceva vreme visez la o vacanta dedicata capitalelor pe care le traverseaza Dunarea, dar pentru ca nu am putut sa le cuprind pe toate intr-o singura excursie, le-am vizitat pe rand.

Asadar, doamnelor si domnilor iata Dunarea, traversand Belgradul!
 


In Belgrad in putinul timp avut la dispozitie am vizitat parcul Kalemegdanului, unde se afla initial orasul fortificat, parc care ofera si o privire de ansamblu asupra confluentei raului Sava cu Dunarea.

Am tinut mortis sa vizitam si Muzeul Nikola Tesla, inventatorul curentului alternativ, sistemului trifazic de transmisie a puterii, motorului cu inductie, generatoarelor si transformatoarelor de putere de inalta frecventa si a tehnologiilor telecomenzilor. Mare noroc am avut pentru ca la intrarea in Muzeu nu au avut sa ne dea rest si am vizitat gratis. Muzeul gazduieste mostenirea sa personala, hartii stiintifice si urna cu cenusa sa. In 1943, Curtea Suprema a S.U.A. l-a recunoscut ca fiind inventatorul radioului. Unitatea pentru masurarea campului magnetic a fost numita tesla, in onoarea sa.

 

 Am lasat Belgradul in urma si ne-am indreptat spre casa. Numai ca de data asta norocul nu ne-a mai urmat pentru ca aproape de granita am luat amenda pentru depasirea limitei de viteza.

Popular posts from this blog

Rezervatia Comana